04 August, 2018

ԿԱՇԱՌԱԿԵՐՈՒԹՅՈՒՆ


- Մեղադրյալ Քուչի, արդյոք ճի՞շտ է, որ հավաբնի դուռը բացելուց առաջ աղվեսից մեծ գումար ես վերցրել։
- Տեր դատավոր, դա իմ հասցեին կեղտոտ զրպարտություն է։
- Մեղադրյալ աղվես, ամբաստանյալ Քուչին ձեզանից որքա՞ն գումար է վերցրել։
- Տեր դատավոր, դա բացարձակ զրպարտություն է։
- Բողոքատու աքլոր, դուք ի՞նչ կասեք։
- Ես հաստատում եմ՝ Քուչին աղվեսից կաշառք է վերցրել։
- Վկաներ ունե՞ք։
- Ունեմ, տեր դատավոր։
- Իսկ որտե՞ղ են նրանք։
- Աղվեսի փորում քուջուջ են անում։

-----------------------------------------------------

ՎԱԶԳԵՆ ՕՎՅԱՆԻ այս առակը գյումրեցի բանաստեղծուհի ՀԱՍՄԻԿ ՎԱՐՈՍՅԱՆԻ չափածո ներկայացմամբ։

ԿԱՇԱՌԱԿԵՐՈՒԹՅՈՒՆ
(ըստ Վազգեն Օվյանի համանուն առակի)

Միշտ հաղթող է լինում սուտը,
Երբ շատ խորն է ստի տուտը,
Ու թե դուք ինձ չեք հավատում,
Լսեք առակն ինչ է պատմում։
Մեղք էր գործել պահակ Քուչին,
Թե չէ, իրոք, հանաք բան չի,
Որ աղվեսը լոկ իր ջանքով
Բակ խցկվի էդ հնարքով։
Բայց դե հիմա ու՞մ ինչ ասես.
Տնից էր գողն՝ արի ու տես,
Որ աղվեսը հենց բակ մտավ,
Հավանո՛ցը իսկույն գտավ։
Ու սրատես քաջ աքլորը
Աչքով տեսավ էս բոլորը,
Թե գլխակեր անաբուռը
Հենց որ Քուչին բացեց դուռը,
Փողը ինչպե՞ս բուռը դրեց,
Ու էդ գողին մեջտեղ հրեց։
Աղմուկն ընկավ հավախուցը,
Ու չօգնեցին քաջ աքլորի ո՛չ կտուցը,
Ո՛չ ճանկերն ու ծղրտոցը.
Հավ չմնաց հավանոցը։
Եվ Աքլորը նույն առավոտ
Գնաց ուղիղ քննիչի մոտ։
Երկուսին էլ բերին ատյան,
Որ դատ անեն ու դատաստան։
Դատավոր Գայլն ասաց հուզված՝
Վրդովմունքից ձայնը խզված.
-Ամբաստանյա՛լ Քուչի, ասա՛,
Ի՞նչ գումար է տվել քեզ սա։
-Ոչ մի կոպեկ, տե՛ր դատավոր,
Երդվում եմ սուրբ պատվով իմ հոր.
Չարախոս է էս ծաղրածուն,
Զառանցա՜նք է, զրպարտությու՜ն։
-Հիմա, Աղվե՛ս, դե դու ասա՝
Մեղադրյալ Քուչին փեսա
Ինչքա՞ն գումար է ստացել,
Որ քո առաջ դուռ է բացել։
Ի՞նչ գումար, տե՛ր... հիմարությու՜ն,
Սու՜տ է, կեղտոտ զրպարտություն։
-Դու՞ք ինչ ունեք ասելու նոր,
Բողոքարկու՛ պարոն Աքլոր։
-Տե՛ր դատավոր, նոր բան չունեմ.
Ինչ ասել եմ՝ էլի նույնն են.
Կաշա՛ռք տվեց աչքիս ի տես,
Էս աղվեսը՝ պիղծ, աներես,
Ու Քուչին էլ դուռը բացեց,
Անիծվածին հավնոց գցեց։
Լա՜վ...Վկաներ ունե՞ք. ու՞ր են,
Թող դատարան հիմա բերեն։
Հա՛, բա չունե՞մ, այն էլ ինչքա՜ն,
Բայց թե ինչպե՞ս դատարան գան,
Երբ քուջուջ են անում խորում՝
Սրտամեռի անտակ փորում։

10. 07. 2018թ.

No comments:

Post a Comment